Керівник сервісного центру з ремонту техніки

Відкрита вакансія: Керівник сервісного центру з ремонту техніки.

Провідна компанія "KioskServis" з встановлення та обслуговування обладнання - платіжний термінал у зв'язку з розширенням штату запрошує до співпраці Керівника сервісного центру з ремонту техніки.

Наш кандидат: 

  • має управлінський та керівний досвід від 2 років;
  • з вищою технічною освітою;
  • з досвідом ведення переговорів та домовленостей з партнерами;
  • знання та досвід з ремонту комп'ютерної техніки, ноутбуків, планшетів та принтерів;
  • знання з ремонту побутової техніки та інішого обладнання;
  • досвідчений користувач ПК та програм Word, Exell. Bitrix24, Microsoft office, Outlook, Internet Explorer, 1C 8.2:
  • має високі аналітичні здібності;
  • відповідальний, стресостійкий, спрямований на результат.


Обов'язки 

  • організовувати роботу сервісного центру;
  •  ефективне управління підрозділом сервісу, виконання планових показників продажу послуг та запчастин;
  • здійснювати пошук та надавати пропозиції, щодо розширення клієнтської бази;
  • реалізація стратегії розвитку сервісу;
  • проведення переговорів з ключовими клієнтами;
  • ефективне управління і контроль за виконанням поточних завдань відділом;
  • контролювати виконання планів та стандартів обслуговування клієнтів;
  • вести адміністративну роботу (звіти, графіки роботи працівників, моніторинг та аналіз діяльності конкурентів);
  • контролювати ведення касової дисципліни та інвентаризацій сервісного центру;
  • вести комунікацію з центральним офісом.

 Ми пропонуємо:

  • роботу в стабільній, зростаючій компанії;
  • гідну заробітну платну (ставка + бонуси);
  • своєчасна виплата заробітної плати (2 рази на місяць);
  • офісний графік роботи (але ти завжди на зв'язку);
  • дружній колектив.

Якщо, Ви відповідаєте нашим вимогам і хочете приєднатися до нашої Команди телефонуйте +38(098)9431063 (Світлана)

Коментарі

Написати коментар

Захист від спам-ботів