Керівник сервісного центру з ремонту техніки
Відкрита вакансія: Керівник сервісного центру з ремонту техніки.
Провідна компанія "KioskServis" з встановлення та обслуговування обладнання - платіжний термінал у зв'язку з розширенням штату запрошує до співпраці Керівника сервісного центру з ремонту техніки.
Наш кандидат:
- має управлінський та керівний досвід від 2 років;
- з вищою технічною освітою;
- з досвідом ведення переговорів та домовленостей з партнерами;
- знання та досвід з ремонту комп'ютерної техніки, ноутбуків, планшетів та принтерів;
- знання з ремонту побутової техніки та інішого обладнання;
- досвідчений користувач ПК та програм Word, Exell. Bitrix24, Microsoft office, Outlook, Internet Explorer, 1C 8.2:
- має високі аналітичні здібності;
- відповідальний, стресостійкий, спрямований на результат.
Обов'язки
- організовувати роботу сервісного центру;
- ефективне управління підрозділом сервісу, виконання планових показників продажу послуг та запчастин;
- здійснювати пошук та надавати пропозиції, щодо розширення клієнтської бази;
- реалізація стратегії розвитку сервісу;
- проведення переговорів з ключовими клієнтами;
- ефективне управління і контроль за виконанням поточних завдань відділом;
- контролювати виконання планів та стандартів обслуговування клієнтів;
- вести адміністративну роботу (звіти, графіки роботи працівників, моніторинг та аналіз діяльності конкурентів);
- контролювати ведення касової дисципліни та інвентаризацій сервісного центру;
- вести комунікацію з центральним офісом.
Ми пропонуємо:
- роботу в стабільній, зростаючій компанії;
- гідну заробітну платну (ставка + бонуси);
- своєчасна виплата заробітної плати (2 рази на місяць);
- офісний графік роботи (але ти завжди на зв'язку);
- дружній колектив.
Якщо, Ви відповідаєте нашим вимогам і хочете приєднатися до нашої Команди телефонуйте +38(098)9431063 (Світлана)